Strona głównaChorobyZaburzenia erekcji - winny jest po prostu styl życia?

Zaburzenia erekcji - winny jest po prostu styl życia?

Aby zachować pełnię możliwości seksualnych, niezbędny jest zdrowy styl życia. Brak aktywności fizycznej, palenie papierosów i picie nadmiernych ilości alkoholu mają związek z zaburzeniami erekcji.
Zaburzenia erekcji - winny jest po prostu styl życia? [Fot. Andrey Popov - Fotolia.com]
To, w jaki sposób mężczyźni funkcjonują na co dzień, ma przełożenie na ich zdrowie seksualne. Eksperci przypomninają, że palenie papierosów, otyłość, alkohol i brak ćwiczeń fizycznych zwiększają ryzyko problemów seksualnych u mężczyzn. Do tego dochodzą współcześnie zaburzenia związane z nadużywaniem technologii - smartfonów, komputerów, etc.

Androlodzy są zdania, że trzeba zachęcać mężczyzn (którym zależy na sprawności seksualnej) w każdym wieku, aby prowadzili zdrowy tryb życia, obejmujący zbilansowaną dietę i regularną aktywność fizyczną.

Stosowanie tych czterech poniższych reguł znacznie osłabia ryzyko :
  1. Rezygnacja z palenia . Palenie ma istotny wpływ na stan naczyń krwionośnych i może przyczyniać się do zaburzeń erekcji - z czasem może doprowadzić do miażdżycy tętnic doprowadzających krew do genitaliów i hamować powstawanie i utrzymywanie się wzwodu. Co więcej, znajdujące się w papierosach toksyczne substancje mogą osłabiać jakość nasienia i modyfikować geny plemników, zaburzając normalny rozwój zygoty, więc tym bardziej odradza się palenie mężczyznom, którzy starają się o potomstwo.
  2. - zgodnie z ogólnymi zaleceniami, każdy powinien angażować się w umiarkowaną aktywność fizyczną przez co najmniej 150 minut w tygodniu lub poświęcać 75 minut każdego tygodnia na intensywne treningi. To jednak niezbędne minimum: w tym przypadku więcej znaczy lepiej, z badań wynika, że regularnie ćwiczący mężczyźni odznaczają się lepszą sprawnością seksualną.
  3. Ograniczenie . Niewielki ilości napojów wyskokowych nie szkodzą, ale ich nadmiar może skutkować problemami w sypialni, nie tylko osłabia libido, ale i wywołuje uszkodzenia neurologiczne, co zaburza funkcje seksualne.
  4. Zdrowe odżywianie. , warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste, niewielkie ilości czerwonego mięsa (nie więcej niż dwie porcje w tygodniu), oto menu, które zapewni zarówno ładną sylwetkę, jak i utrzymanie sprawności seksualnej, mimo upływu lat.

 

Anemia - niedokrwistość, Choroba wieńcowa, Hemoroidy, Menopauza, Nowotwór prostaty, Osteoporoza, Schizofrenia, WZW C / HCV, pokaż wszystkie

Skomentuj artykuł:

Komentarze mogą dodawać wyłącznie osoby zalogowane.
Jesteś niezalogowany: zaloguj się / zarejestruj się




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Senior.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Komentarze niezgodne z prawem i Regulaminem serwisu będą usuwane.

Artykuły promowane

Najnowsze w dziale

Polecane na Facebooku

Najnowsze na forum

Warto zobaczyć

  • Aktywni 50+
  • Uniwersytety Trzeciego Wieku
  • Kobiety.net.pl
  • eGospodarka.pl
  • Oferty pracy